Bolu 2 Şubesi

AMASYA SİNOP KASTAMONU SOSYAL ve KÜLTÜREL ETKİNLİĞİMİZ

1.GÜN: 10 Nisan Cuma BOLU-AMASYA MERKEZ – SULUOVA – MERZİFON

Siz değerli konuklarımızı 01.30’da Bolu Meslek Yüksek Okulu'dan alarak Amasya’ya hareket ediyoruz.

Sabah saatlerinde Şehzadeler şehri Amasya’ya varıyor ,kahvaltımızı (Ekstra)yapıyoruz. Sırasıyla; Saraydüzü Kışla Binası Milli Mücadele Müzesi ve Kongre Merkez,i, Saat Kulesi, Eğik Köprü, Şehzade Mustafa Anıtı, Şehzadeler Müzesi, Kral Kaya Mezarları (Panoramik), Amasya 1914 Müzesi, 2.Beyazıt Külliyesi, Ferhat ve Şirin Su Kanalları, Aşıklar Müzesi, Bimarhane, Yeşilırmak nehri, Yalıboyu, Mumyalar Müzesi gezilerinden sonraotelimize hareket ediyoruz. Konaklamamız AMASYA’da.

2.GÜN: 11 Nisan Cumartesi HAMSİLOS KOYU – SİNOP CEZAEVİ – SİNOP KALESİ

Otelimizde alacıamg ız kahvaltı sonrası, Sinop ’a hareket ediyoruz. U? nlü Hamsilos Fiyordu’na gidiyoruz. Ardından; Ak Liman, Sinop Kalesi, Eski Tarihi Sinop Cezaevi, Şehitler Çeşmesi, Ünlü Sinoplu Diyojen Anıtı, Erfelek Şelaleleri, Sakarya Caddesi gezilerinden sonra otelimize hareket ediyoruz. KonaklamamıNzOSPI ’da.

3.GÜN: 12 Nisan Pazar  KASTAMONU – BOLU

Otelimizde yapacıamg ız               açık bfeukahvaltı sonrası              Kastamonu’ya hareket ediyoruz. Kastamonu El Sanatları Araştırma Merkezi, Münire Medresesi, Nasrullah Meydanı, Nasrullah Köprüsü ve Cami, Şerife Bacı Anıtı ve Saat Kulesi, Kastamonu Kalesi(Panoramik), Kasaba Köyü Mahmutbey Cami gezilerini yapıyoruz. Sonrasında Bolu’ya dnşouyolculuugna başlıyoruz.Akşam saatlerinde siz deergli misafirleri aldıımg ız yerlere bırakarak başka bir organizasyonda buluşmakzuere vedalaşıyoruz.